کاش هیچوقت کاری نکنیم که رشته محبت بین ما و عزیزانمون پاره بشه
هرکی تا ی حدی کشش داره ولی ما آدما فکر میکنیم صبوری بقیه بی حد و اندازس
بارها قلبشو میشکنیم
بارها زخم زبون میزنیم
بارها نادیدش میگیریم
.
.
.
درنهایت اون آدم همه چیو رها میکنه اون آدم دیگه سبک میشه دیگه هرکاری هم براش کنیم اون برنمیگرده ماهم متهمش میکنیم به بی معرفتی و بی عاطفگی ...
پ.ن : امروز دومین ریسمان محبت هم پاره شد.
آسمان ابری...
ما را در سایت آسمان ابری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 72 تاريخ: دوشنبه 26 اسفند 1398 ساعت: 21:32